ALGEMENE VOORWAARDEN VOOR VERLENGDE 5 JAAR GARANTIE

 

  1. De Auto Reel-producten van Hozelock komen met een garantie van 2 jaar, maar als ze online geregistreerd worden, wordt dit verlengd tot 5 jaar, mits de registratie online binnen 60 dagen na aankoop plaatsvindt.
  2. Als u uw garantie wilt registreren, moet u op de website naar de betreffende pagina gaan: www.hozelock.com/guarantee
  3. Deze gratis garantieverlenging geldt alleen voor specifieke producten van Hozelock, waaronder de 10 M, 15 M, 20 M, 25 M, 30 M en 40 M Hozelock Auto Reel. 
  4. In aanmerking komende producten worden gemarkeerd met een promotiesticker. 
  5. Voor een volledige lijst met producten van Hozelock waarop deze gratis verlengde garantie van toepassing is, gaat u naar  http://www.hozelock.com/guarantee 
  6. Om deze gratis garantie te ontvangen, moet u uw kassabon verstrekken als bewijs van aankoop. 
  7. De sluitingsdatum voor verlengde garantie is 31 december  2013 om 23:59 uur GMT.
  8. Uw garantie begint op de dag dat u uw product/aankoop van Hozelock registreert. 
  9. Hozelock behoudt zich het recht voor dit aanbod van een gratis verlengde garantie op ieder moment en zonder voorafgaande kennisgeving in te trekken.  
  10. Door het registreren van de garantie gaat de betreffende persoon ermee akkoord deel te nemen aan promotionele activiteiten en materiaal indien Hozelock daarom vraagt.
  11. De garantie van Hozelock geldt alleen voor fabricagefouten, en geldt niet voor schade veroorzaakt door verkeerd gebruik van het product.
  12. In het onwaarschijnlijke geval dat uw product defect blijkt te zijn, kunt u contact opnemen met onze klantenserviceafdeling. Details zijn beschikbaar op www.hozelock.be/nl/contact-us.html waar u een vraag kunt indienen. Of bel ons vriendelijke klantenserviceteam om de gegevens van het product en het defect door te geven. Wellicht is het nodig dat u ons het defecte product toestuurt, naar ons hoofdkantoor in Groot-Brittannië Office: Hozelock Ltd, Midpoint Park, Birmingham, B76 1AB Engeland.
  13. Wij streven ernaar om e-mails zo snel mogelijk te beantwoorden, maar als gevolg van hoge seizoensgebonden vraag kan dit 2 tot 3 werkdagen duren. 
  14. Als we reden hebben om aan te nemen dat het defect werd veroorzaakt door verkeerd gebruik van het product, dan behouden wij ons het recht voor om te weigeren een vervanging of terugbetaling te bieden. Verkeerd gebruik van het product omvat nalatigheid, gebruik/hantering of bewaring van het product in strijd met de aanbevelingen of instructies van de fabrikant, of commercieel gebruik van producten die zijn ontworpen voor niet-commercieel gebruik. 
  15. Terugbetalingen en vervangingen worden verstrekt naar goeddunken van Hozelock en kunnen de voorziening van gelijkaardige maar niet identieke producten omvatten. Hozelock aanvaardt geen enkele aansprakelijkheid voor verlies of schade veroorzaakt door het gebruik of misbruik van een van onze producten, behalve zoals vereist door de wet.
  16. Lees ons Privacybeleid dat u meedeelt hoe wij alle persoonlijke informatie gebruiken die wij mogelijk over u verzamelen wanneer u uw garantie registreert. Ons privacybeleid is te vinden op http://www.hozelock.com/privacy-policy 
  17. Op deze garantieregistratie en deze algemene voorwaarden is de wetgeving van Engeland en Wales van toepassing.

 
[Vijverartikelen]
[Drukspuiten]
[Bewatering]